torsdag 24. desember 2015

Luke 24 - Tre nøtter til Askepott

God jul til alle sammen :)

Jeg er da så heldig å få lov til å avslutte Scrapomania sin advendtskalender som vi har hatt gående her i desember. For min del vil mye av julestemningen virkelig sette inn når 3 nøtter til Askepott surrer over tv skjermen. Det er magisk i min bok. På bakgrunn av dette har jeg latt meg inspirere av tegnefilmen hvor Askepott blir bragt til slottet i en slede laget av ett gresskar :)



Min slede er laget av Lilla Bazzill og Bazzill silver foil. For å lage "kuppelen" har jeg brukt Spellbinders - A gilded life - texture plate som jeg delte opp i strimler på 0,5 Inch og limte sammen for å skape effekt på begge sider. Strimlene er festet med splittbinders på hver side og deretter limt sammen på rund dies fra Spellbinders.



De fine lilla blomstrene er fra Papirdesign



Metallpynten på sidene av vogna er fra Prima marketing


På baksiden av vogna har jeg hengt opp ett skilt med påskriften Cinderella :) På selve skiltet har jeg festet fast 2 Eyelets, gjennom disse er det tredd Ballchains fra Tim Holtz som er festet på vognen med Tim Holtz memo pins


Hjulene har jeg tegnet selv ved hjelp av passer. Hjulene er laget av Chipboard sheet og kledd med Bazzill silver foil. Alle blomstrene er jo som vanlig pyntet med Bobunny glitter paste

Til slutt vil jeg bare takke alle som følger bloggen til Scrapomania. Det er en glede å kunne få dele mine prosjekter med dere :) Og takker for alle gode tilbakemeldinger som kommer min vei, det setter jeg umåtelig pris på <3 Å, sist men ikke minst ønsker jeg alle en god jul og ett godt og kreativt nytt år.

Å selvfølgelig <3 Happy scrapping <3
- Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar