lørdag 5. desember 2015

Luke 5 - pakkelapper

Da er vi kommet til 5. desember og det er min tur å åpne en luke i kalenderen.. Og jeg har så lyst å vise dere noen av pakkelappene jeg har laget i år.. 


Bakgrunnen til pakkelappene er laget ved hjelp av stempel fra Scrapomania sin egen kolleksjon og embossingpulver.. over der har jeg bare brukt litt distress ink.. 
 

Alle lappene er stanset ut ved hjelp av dieser, den over her med dies fra Kort og Godt og den under med en dies fra Magnolia.  De flotte bladene får du i denne herlige diesen her, og selv om det er bær med i diessettet har jeg brukt halvperler og glassperler. 



De herlige stjernene er fra en Memory Box dies
 

Julehilsen er fra Papirdesign og jeg har tatt litt glitterlim her og der over teksten. 
 

Håper du fant litt inspirasjon du også til å lage dine egne pakkelapper i år.

Klem fra LindaS






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar