søndag 20. desember 2015

Luke 20 - Gaveboks med lys

Hei på dere!

Idag er det min tur å få åpne dagens luke i bloggen, og jeg vil vise dere en gaveboks jeg har laget. Boksen er en Pringles boks som jeg har pyntet med mønsterark. Oppi har jeg lagt stearinlys og en dekorert fyrstikkeske. En koselig gave til dem som har alt ;-)


Mønsterarket jeg har brukt er fra Papirdesign - Stille Natt - Vintage Dompap , og motivet er fra samme serie Stille Natt - Juleminner.





Lokket kan åpnes sånn man kan skrive en liten julehilsen.

Her er det jeg har brukt:

Rød kartong
Hyssing
Kristorn: Punch fra Martha Stewart
Ramme til motivet: Dies fra Joy!

Håper du har en fin 4 søndag i advent. Bare 4 dager igjen!

Ønsker dere alle en fortsatt fin adventstid og en riktig god jul!!

Klem fra Marie. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar