onsdag 30. desember 2015

Konfirmasjonskort

Hei alle sammen..
 
Ja da er romjulen godt i gang, bare to dager igjen av året 2015 og snart banker 2016 på døren.. Og da begynner vi papirglade mennesker å tenke på de neste store tingene vi skal brette og leke oss med papir til.. Vi har morsdag, Valentins, vinterkort/lo/pl og som jeg i dag konfirmasjon.. For ja den kommer fort den tiden også.. så nå har jeg tjuvstartet på mine konfirmasjonskort for 2016..
 
 
Jeg har startet med et herlig ark fra serien Linnaeus Botanical fra Pion, disse arkene er jo egentlig så lekre i seg selv at du trenger egentlig ikke pynt (bare se på baksiden av kortet lenger nede her) Under mønsterpapiret har jeg brukt Bazzill Vanilla.

 
Jeg har kos meg med masse blomster

 

 
Innsiden av kortet, se så lekre disse papirene er... du trenger ikke mer...

 
Her er baksiden, og som du ser dette kunne like godt vært forsiden uten noe mer, kanskje bare en liten stempeltekst... Jeg må i alle fall sikre med masse av denne papirserien til Pion, det er nå helt sikkert...

 
Håper du fant litt inspirasjon til å papirleke litt du også i årets siste dager..
 
Stor klem fra
LindaSS


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar