fredag 4. desember 2015

Luke 4 - Rund Juleeske

Heisann :)

Kalenderen viser 4 desember, og i dag er det min tur til å gi dere litt inspirasjon. Denne gangen har jeg laget en rund boks med lokk, slik at man kan putte diverse oppi. Jeg har laget boksen selv ved hjelp av kartong. Boksen er kledd med mønsterpapirt fra Pion design - glistening season. Denne serien byr på mange fine, duse juletoner. Jeg har valgt og bruke arkene Winter birds og Angels choir. For å skape en litt mer rustikk tone over boksen, har jeg brukt Corrugated cardboard sheet eller bølgepapp som det også heter :) Denne synes jeg er kjemeartig å bruke, og gir ditt prosjekt mer dybde. 


Snøen som henger rundt boksen er dies fra Spellbinders som har fått seg ett lag med "True Snow" fra Aleenes. Vet det er tomt for denne for øyeblikket men man kan bruke Snow marker :)


De fine bladene er laget av dies fra Joy! Det ene bladet er stanset ut med det fine glitterpapiret fra Marianne design og det andre er fra Pion design - glistening season som har fått seg en liten runde med Stickles glitter - gunsmoke. Blomstrene er glitret opp med Bobunny glitter paste.




Her ser man innsiden av boksen. Var noe utfordrende å få den helt jevn og fin. Neste gang tror jeg heller at jeg lager en firkantet eske :p


Her vises "true snow" og de to diesene som er brukt i prosjektet. Håper dere fant litt inspirasjon :)

<3 Happy scrapping <3
- Margrethe-

2 kommentarer:

  1. Wauw ... super lækker æske!

    SvarSlett
  2. Hvilken smuk æske. Enhver ville være glad for at eje den.

    SvarSlett