tirsdag 15. desember 2015

Pl-kit slipp hos scrapomania

Hei. I dag er endelig dagen her igjen og vi har kit slipp hos scrapomania.no. Dette er den store dagen for meg hver måned, for det er så gøy å leke seg med disse kita. Jeg skal i dag vise dere hva jeg har laget av pl-kitet. Desember måneds Pl-kit er bare heilt nydelig, så har du ikke sikret deg ett kit ennå, kan jeg virkelig annbefale ett til deg :-)



Men først en liten video om hva kitet inneholder.

Beklager at filmen står på siden denne gange. 
Ble nok tatt litt av julestresset denne gangen her i huset også:-)


Så over til det jeg har laget denne gangen. Som vanlig har jeg laget 4 sider.

Denne siden er fra julaften i 2014. Det kan bli litt lenge og vente, for de minste.


På denne siden har jeg kun brukt embossing pulveret (det fine pulveret som fulgte med i kitet),
på kanten rundt bilda. 
Vær obs på at bilda tåler ikke varme, så her må du være forsiktig.



Denne siden er også fra jula 2014
Her har jeg også lekt meg med embossing pulver og stempelet som fulgte med.
Har også brukt Deep Impression embossing enamel (det grove pulveret) som snø rundt om.




Så skal vi litt lengre bak i tid, til året 1998. Denne siden er fra min mormors siste bursdagsfeiring. Hun gikk bort kort tid etterpå. Så dette er ett spesielt minne for meg :-) Vi avsluttet dagen med en frisk luftetur i naturskjønne vinterlige omgivelser.




Den siste siden for i dag, er fra jula i -98, mine 3 skjønne tantegull er fokus på denne pl'en.





Det var det jeg hadde for i dag. Ønsker dere alle en riktig God Jul. Klem DT-Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar