søndag 21. mai 2017

Bursdagskort




Et bursdagskort til en tøff 18-åring i blå og gulltoner idag. Jeg har blitt helt forelsket i denne fargekombinasjonen, og har brukt den flere ganger i det siste. 

Denne gangen har jeg valgt å lage bakgrunnen selv, ved å bruke glimmermist. Sammen med artesian pool, som er en turkis karton fra bazzill
fikk jeg fargene jeg ville.
  
Selve kortet er laget med en base av kartong fra bazzill i fargen vanilla. Det er også denne kartongen jeg har sprayet glimmermist på.

Ballongene er stanset ut i bazzill foil - rose gold, My dearest Sofia - loving og My dearest sofia - devoted. Mønsterarkene er fra Pion og er bare helt nydelige. Du finner hele den lekre serien her.

Stjernene er stanset ut med dies fra Spellbinders i rosegullfarget kartong, og gir en ekstra piff. Tallene er stanset ut i samme kartong med 
dies fra settet "English rose" fra QuicKutz.


Håper dere alle får en kjempeflott søndag!


Klem fra Ingvill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar