lørdag 20. mai 2017

Drømmefanger.

Imens jeg utålmodig venter på at det skal bli tid for scrappetreff med Scrapomania igjen med spennende kursholder så valgte jeg å prøve litt selv. Den drømmefangeren som skal kreeres på treffet er i en mye råere stil enn den jeg har laget her,men det var skikkelig artig å prøve seg.

Jeg har funnet mer eller mindre alt jeg har brukt hos Scrapomania men noe er nok fra litt tid tilbake. Spør dem så gjør de det de kan for å skaffe deg det du vil ha.








Jeg har brukt:

Stor plastring,garn, blonde og hamptrådperlebånd (spør om Scrapomania kan skaffe ønsket farge om de ikke har inne eller prøv å farge perlebåndet) ,glassperler, fjærchipboard og diverse blomster.

Dette var et morsomt prosjekt som jeg garantert vil lage flere varianter av. Men først skal jeg telle ned til treff og kurs :) Og har du lyst til å være med på treff eller bare noen av kursene så tar du kontakt med Scrapomania snarest. Vi skal blandt annet lage drømmefanger :) Du kan lese mer og se de andre kursene på treffsiden på FB. Dette blir kjempegøy!

Ha en fantastisk helg!

Klem DT Belinda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar