torsdag 18. mai 2017

Konfirmasjonskort

Hei.

Det blir fremdeles litt konfirmasjonskort fra meg, og her er et jeg har laget med mønsterpapirer fra Kort og Godt.


Dette kortet er veldig inspirert av forrige måneds kortkit hos Scrapomania, og en del stæsj og papir er tilhørende kit (ja, man får mye for pengene og nok til mange kort)


Motivet er et stempel fra kort og Godt. Beltespennen er fra Tim Holtz Idea-ology, og det samme er tannhjulene. Sammen med trepiler (som er svertet) , og svarte halvperler.

Innsiden er pyntet med samme mønsterpapir, men her har jeg i tillegg brukt et converse-motiv som fulgte kit (Storyteller):




Under motivet har jeg laget plass til en tag hvor jeg har stemplet en tekst fra en stempelplate fra Kort og Godt.

Her er plass til personlig hilsen og pengelomme:


Håper du har en fin-fin dag!! Takk for titten og god scrapping!!

Klem fra Marie. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar