fredag 19. mai 2017

Karusell boks

Heisann :)

I dag vil jeg vise dere en rund boks som jeg har dekorert til å bli en karusell. Denne kan brukes f. eks til en gave, eller en oppmerksomhet til en liten pike. Boksen har jeg dekorert med mønsterpapir fra Papirdesign - muligheter - roseduft


Jeg har brukt papirsugerør fra Kort og Godt, for å lage stengene i karusellen. Taket er laget av en runding i kartong, som så klippes opp til midten og brettes over og limt for å lage formen som en paraply. Deretter har jeg scoret en papirstrimmel og limt den oppå den opprinnelige paraplyformen. Kanten er dekorert med rysjebånd. Og blomstrene på taket er for å dekke over hullet som blir etter papirstrimmelen er limt fast rundt taket. 


Boksen kan jo da fylles med det som måtte passe :)



Gyngehesten er stanset ut i Bazzill silver foil. Gyngehesten er laget med dies, men akkurat nå kommer jeg ikke på hvilken produsent den er fra :p 


Håper dere likte min lille karusell boks :) Håper alle hadde en fin 17 mai feiring og at mange flere gode vårminner vil inspirere til flotte scrappeprosjekter fra dere alle :)

<3 Happy scrapping <3

- Margrethe - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar