søndag 14. mai 2017

til verdens beste konfirmant

Det er fortsatt noen konfirmanter der ute som skal feire sin fine dag. Og det er greit å ha liggende klar noen enkle kort, sånn i tilfelle du kommer på noen du har glemt (he he)

Disse pengekortene er veldig enkle å lage. Pynten i seg selv sitter på magebeltet som holder kortet lukket. Dette er det bare å skyve av.



På innsiden har jeg bare satt et hvitt panel for å skrive på, og et panel med noen koselige ord på veien. Dette kommer fra Papirdesign.


Arkene jeg har brukt her kommer alle fra en manneserien BarberShop fra KaiserCraft.
Begge sidene på disse mønsterarkene er fine. Ettersom begge sidene vises når du åpner, er det jo greit at de står i stil.



Diesen jeg har brukt her kommer også fra Papirdesign, og det følger med en skyggedies også, men den har jeg ikke brukt her.




Favorittstempelplaten min fra Kort og Godt er disse rundingene med tekst. De er veldig anvennelige og kan lett kombineres med tekst fra dies eller et annet stempel.



Ha en strålende flott søndag. Og for dere som er så heldige å bo på Sunnmøre... nyt naturen!! Ingenting er vel som Sunnmøre om våren!! (savn)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar