fredag 12. mai 2017

Glitrende 60 åring!

Idag vil jeg vise dere et bursdagskort jeg har laget til Oddvar som fyller 60 år i helgen. Kortet er ikke utpreget maskulint, men heller ikke for feminint. Det er lite stæsj på, men samtidig gjør diesene omtrent hele jobben på dette kortet.



Mønsterark fra Maja design "Vintage Spring Basics"
Bazzill kartong i fargen Smoky


Hipp hurra fra Papirdesign - en lekker dies som du kan bruke enten med eller uten teksten. Jeg digger sømkanten rundt ovalene!


Tallene som jeg har stanset ut her, er fra Marianne design og heter "Collectables set Elegant numbers #1418". De små swirlene i hjørnen er også på dette settet.


Så da håper jeg at Oddvar liker kortet han får, og at han, i tillegg til alle dere får en helt fantastisk helg!


Scrappeklem fra Ingvill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar