mandag 15. mai 2017

Månedens kortKIT er ute!

Nå er det tid for å presentere for dere månedens KIT. Det oser av forventning om fine vårdager ved sjøen, om blåe flotte dager under åpen himmel... detter er en gavepakke for oss scrappere! Dette kittet må dere få med dere!

Trykk HER, så kommer dere rett til der dere kan bestille hærligheten!

Jeg har vært så heldig å få leke meg litt med dette kittet - og jeg er ikke ferdig med å leke enda! Det blir det nok flere kort ut av dette flotte kittet!

Jeg sett så mange fine brettekort i det siste. Jeg er ikke en bretter egentlig - av den grunn at jeg ikke liker å pynte så mange sider av et kort. MEN jeg ble litt forelsket da jeg oppdaget denne videoen av et brettekort - og bestemte meg for å prøve. Og det var jo gøy!! Z fold flap card av Dawn Griffit.

Slik ble mitt "Z-brette-flapp-kort":



Som alltid når jeg lager kort, blir det litt lag på lag, så for at kortet i det hele tatt klarte å holde seg lukket, måtte jeg binde hyssing rundt! Det ble jo dekorativ, så da gikk det greit. Alt utenom "Klem"-teksten er med i kittet - og jeg har på langt nær brukt alt som er med!



Slik ser kortet ut inni, når det er foldet ut. Flappen med havfruen puttes under selve pynten.



Tror nok jeg skal prøve meg på flere slike Z-kort! De var morsomme å lage!

Så løp og kjøp månedens KIT, folkens!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar