fredag 6. november 2015

Et par layouter laget på kurs

Heisann alle sammen!

I dag vil jeg vise dere et par layouter jeg laget på kurs med kjempeflinke Iggydodie. Den franske dama kan virkelig scrapping!
Vi lærte å lage bakgrunner med Bruscho og gelli plate, rulle og maling. Dette er helt nytt for meg, så kjempegøy å få se det i bruk.
Jeg kommer garantert til å bruke det fremover!
Bruscho er ei boks med bittesmå "korn" av maling. Man kan stikke et lite hull i toppa på boksa, drysse bittelitt på papiret og spraye vann på. Det er mange fargenyanser i hver boks, så det gir veldig spennende resultater når man sprayer vann på. Det skal virkelig veldig lite til, så disse boksene er veldig drøye.

Layout nr 1:



 Layout nr 2:

Siden disse layoutene er laget på kurs, så skal jeg ikke gå i detaljer på hvordan bakgrunnene er laget. 
Jeg vil bare fortelle dere at Bruscho og gelli plate (samt maling) blir "må ha". Det ble det for alle som var på kursa til Iggydodie på Spjelkaviktreffet, så all Bruscho fløy ut av butikken. Det er bestilt inn igjen av alle farger, så følg med fremover.
Gelli plate finner du i butikken på moa, og snart i nettbutikken.
Stensiler på man ha, og her er det mye å velge i.
Maling må også til.

Det kommer nok flere innlegg med bruk av Bruscho og gelli plate fremover :)

Klem fra Rannveig K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar