torsdag 19. november 2015

Kubekalender

Heisann :)

Vet ikke om noen av dere kanskje har sett slike årskalendere som er laget av type treklosser? Dette er ihvertfall min inspirasjon for å lage en slik kubekalender :) Selve klossene og rammen den står på er laget av Bazzill chipboard og limt sammen. Dette for å få den stødigheten i både klossene og rammen som trengs for at den skal bli litt mer robust. 





På toppen av rammen har jeg festet fast en dobbelbrettet bit av svart Bazzill som jeg har skjært ut hull for å få inn "ringene". Disse gjør at man kan flippe over de små lappene hvor månedene er skrevet på. 


For å få en litt røffere stil på klossene, har jeg brukt Edge corners fra Tim Holtz. Tallene har jeg stanset ut ved hjelp av dies fra Die-namics. Håper dere likte kalenderen min. Dette synes nå jeg kan være fint å gi bort til noen i julegave for eksempel :) 

<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar