torsdag 5. november 2015

Jul med PionDesign papirer

Hei på dere!!

Jeg har fått i hus de fantastisk fine julepapirene til Pion Design - Days of Winter. Så nydelig og sart serie, med vintage motiver og duse farger. Love It!

Jeg bestemte meg først for å lage et par toffifee-esker, og med så vakre papirer og små rester etter tilskjæringer måtte det bli en fyrstikkeske i samme stil :-)




Jeg har svertet alle kantene og revet papiret for å få en litt "gammeldags look" Pyntet med noen små blå blomster og et par sløyfer som jeg har laget med min lille bow-maker. Osteklut og chipboard med teksten Juleklem.




Fyrstikkesken ble enkelt pyntet med samme mønsterark sammen med noen små halvperler.Denne kan brukes på begge sider :-)


Siste toffifee -esken ble holdt helt enkelt fordi jeg synes motivet er så flott i seg selv. Det eneste jeg har brukt er litt stickles rundt bena (for at det skal se ut som is ved skøytene), og litt dalende snø med snøpennen min :-)

Håper du fikk litt inspirasjon idag. Pion Design har så vakre papirer at det er en fryd å leke med!

Alt jeg har brukt finner du selvfølgelig os Scrapomania på Moa :-) De har en kjempefin nettbutikk også. Verdt å besøke!

Klem fra Marie. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar