søndag 8. november 2015

To enkle pionkort

Hei alle sammen..
 
I dag har jeg lyst å vise dere to meget enkle pionkort jeg har laget..
 
 
De er laget ved hjelp av et enkelt mønsterark + noen småbiter bazzill...
 
 
Jeg valgte meg et ark som allerede var delt inn i den størrelsen jeg ville ha, 3" x 4"...

 
Jeg skjærte ut alle bitene og ville ha et grønt kort og et blått. La sammen to og to med bazzill imellom for å lage permen.. (perlene hadde dessverre fått litt hjelp av små hender før de tørket... men det gir bare en ekstra sjarm)
 
 
På fremsiden brukte jeg helt enkelt et lite stempel fra Scrapomania og blank stella brush pensel på blomstene og sommerfuglene.. Jeg ville la dette nydelige papiret ha fokus og tenkte "det enkle er ofte det beste"..

 
Siden jeg har tenkt disse kortene som vennekort sammen med en flaske vin ble det en vinflaske og vintekst inni kortet.. og enda er det flere sider ledig til egen tekst, bilder, oppskrifter og lignende.. Her er det bare fantasien som setter grenser.

 
Begge kortene er omtrent like inni, og en liten vinflaskecharms..

 
Også et eget ark som er perfekt å skrive på.. Og baksiden har også god plass til egen tekst..

 
Håper du fant litt inspirasjon til min tanke i dag om "at det enkle er ofte det beste".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar