onsdag 25. november 2015

Snart jul, men litt sommer først.

Hei. Nå nærmer det seg snart advent her hos gjengen i scrapomania, og jula står for dør. Så nå blir det snart bare jul i 24 dager:-) Men før vi begynner på jula og adventskalendere i alle former og farger, så vil jeg i dag vise dere en pl-side jeg laget, etter å ha hvert på kurs med franske Elodie Iggydodie.

Her var det mange nye teknikker å lære og en av de var Brusho. Dette fantastiske vannfargepulveret som bare eksploderer når vi tillfører vann. Kjempegøy, og dette er nå og finne i nettbutikken til Scrapomania, så her er det bare og sikre seg, før de er utsolgt:-)


Bilde jeg har brukt denne gangen er fra en fjelltur på Sulafjellet. Mye vakker natur der.


En av Elodie sine kjennetegn er rundingene hennes. Jeg brukte diesen fra Tim Holtz, Confetti, til å stanse ut mange rundinger. Det er en  enkel måte og få mange rundinger i mange forskjellige størrelser.







På denne Pl-siden har jeg brukt følgende:


Det var min inspirasjon for i dag. Håper du blir fristet til å finne frem scrappesakene og være litt kreativ før, førjuls stria setter inn:-) Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine .-) Klem DT-Elisabeth

PS: Ønsker du og vite mere om hva Brusho er og ett eksempel på hvordan det kan brukes? Ta en titt på videoen min :-)



DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar