lørdag 7. november 2015

Julestrømpe

Heisann og god lørdag :)

I dag vil jeg gjerne få vise dere min julestrømpe i brunlige og blåe toner. Denne er bygget opp av kartong og kledd i Brun Bazzill og Blå Bazzill. Har også brukt Bølgepapp øverst på strømpen og inni selve strømpen. 


Mønsterpapiret som er brukt på helen, tåen og den herlige engelen er fra den herlige julekolleksjonen Pion - glistening season. Der er så utrolig mange herlige motiver i den serien.


Som dere ser har denne strømpen blitt pyntet med myyye blomster. Jeg tvinnet sammen små buketter som jeg deretter limet på strømpen og bygget opp fra topp til bunn. Synes de var så herlige blomstrene fra Dixi craft

For å skape "bok-rullen" har jeg klippet til grillpinner og festet fast Metall knagger fra Prima. Bibelteksten er også klippet ut og tilpasset fra mønsterark fra Pion - glistening season, og er blitt svertet i kantene med Distress ink - Tim Holtz for å få en litt eldet følelse.


Den nydelige perleblomsten er fra Maya road og "sølvkulene" er fra DC decorative berries.


Håper dette gav litt inspirasjon til å anvende litt andre farger til jul enn bare de klassiske røde og grønne fargetonene :) 

<3 Happy Scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar