søndag 15. november 2015

November Pl-kit fra Scrapomania

I dag er det kit slipp på kita fra scrapomania. Og her er det masse digg altså:-) 
Dette var kjempegøy.

pl-kit November
 Men først vil jeg vise dere en video om hva kitet inneholder.
Dette kitet inneholder også 2 stk pl-lommer, men fra Desember av,
så vil disse bli tatt bort og erstattet med ekstra tilbehør :-)





Og her er det jeg har laget av kitet. Denne gangen ble det hele 5 sider til inspirasjon.
Og ennå har jeg masse kort og stasj igjen.


Jeg begynner først med en skikkelig sommerlig pl.
Her er vi på stranden utafor Hirtshals i Danmark.
Bare elsker denne stranden og bølgene og klittene og... Ja alt.


Her har jeg brukt det mørkeste rosa pulveret (Rosebud) blandet ut i vann og sprayet på

Side 2 er fra samme ferie tur, men nå er vi i Bøkeskogen i Tolne. 
Dette er en fantastisk flott skog, som bare må oppleves. 
Det er en så trolsk stemning inne i skogen, og ett lys som ikke kan beskrives, 
og aller minst fotograferes. 
På en lysning i skogen møter vi på både tusser og troll 
utskjærte i tre i noe jeg vil kalle naturlig størrelse.




Her har jeg brukt det lyseste rosa pulveret (baby's breath) og blandet det ut med modeling paste.
Smurt det på litt her og der med palett.



Side 3 er en halv side. Disse lommene er suverene, når man ikke har så mange bilder.
Her er det bilder av mitt trekløver som jeg er tante til. 
Er så takknemlig for tiden vi har sammen.




Her har jeg først brukt en blanding av modeling paste og det lyse pulveret (baby's breath) 
og smurt det på bazzil craft, med en palettkniv.
Så har jeg blandet ut det grønne pulveret (Spanish moss) med vann og sprayet og splashet litt på.

På kortet under her har jeg brukt den samme sprayen. 
Dette er en av chipboardene som fulgte med. 
Den ble litt for tykk til å ha i lommen, så jeg tok av litt på baksiden.


Side 4 og 5 er fra en tur til briksdalsbreen. 
Vanligvis går vi opp hele veien, men denne dagen tok vi turbil opp, 
også gikk vi det siste stykket.


 Side 4 og 5 hører sammen som en dobbelside.


Masser av smil og latter med denne gjengen på tur:-) 




På disse sidene tok jeg noen av de ut stansede rundingene, 
satte de på en remse med markeringsteip, 
før jeg sprayet de med den grønne sprayen (Spanish moss) 
På denne måten slipper vi at rundingen flyger omkring når vi sprayer:-


 Det var det jeg laget av Project life kitet for November fra Scrapomania. Håper du fikk litt inspirasjon til hvordan du kan bruke kitet. For meg var dette kitet mitt i blinken og jeg har virkelig storkost meg.

Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar