mandag 2. november 2015

Luftballong

Hei og god morgen :)
Da var det blitt november på kalenderen gitt, men denne gangen skal jeg ta dere med litt tilbake til den vårlige følelsen. Med utgangspunkt i Pion paris flea market serien har jeg laget en luftballong. Selve ballongen består av kartong som er kledd med Pion mønsterpapir. Boksen under er laget med Bazzill chipboard sheet for å skape stabilitet i konstruksjonen. 


Jeg har blitt veldig glad i å bruke Eyelets. For å feste snoren i toppen av ballongen har jeg festet en eyelet og tredd bånd gjennom denne. Dette gjør at papiret ikke revner så lett. Rundingene som jeg har brukt i topp og bunn er dies fra Spellbinders. Rundt ballongen har jeg festet ett stykke hvit tyll og knytten sløyfe. Har festet på sommerfugler fra Edelweis som igrunn kommer på remser, men jeg klippet ut og brukte sommerfuglene som single pynt.





Pynten under er fra Prima. Dette prosjektet var noe vanskelig å få gode bilder av, da jeg ikke fant noe egnet sted for å ta bildene. Luftballongen vil være tilgjengelig for beskuelse hos Scrapomania om det er av interesse :) Håper dere fikk en liten påminnelse av en varmere årstid i denne forblåste og våte mandagen :)
<3 Happy scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar