torsdag 12. november 2015

Farsdagskort

Hei på dere!

På søndag var det farsdag og mange snille pappaer ble feiret. Her feiret vi også, med to fine pappaer på besøk. Da måtte det bli et par kort. Et vanlig kort og et toffifee-kort. Scrapomania har fått inn de nye flotte papirene til Papirdesign - Mann er Mann , og det er denne serien jeg har brukt på begge kortene.




På dette kortet har jeg brukt:

Sammen med grå og mørkeblå kartong er bare disse mønsterarkene helt fantastisk. Jeg digger dem!!
Hyssing
Alfabet/Bokstaver: Papirdesign

Jeg laget som sagt et toffifee-kort også. Med samme serien av mønsterark og samme motivblokk, men dette fikk et helt annet uttrykk likevel :-)




Her er det jeg har brukt på Toffifee-kortet:

Tannhjul i metall: Tim Holtz Idea-ology
Hyssing
"Metall" bokstaver: Tim Holtz - Idea-ology
Hvit Gesso

Kortet finnes bak bilde så når man knytter av hyssingen kan man åpne kortet. Jeg har malt litt her og der med hvit gesso får å få litt slitt og røffere uttrykk på kortet mitt. 

Håper du fikk litt inspirasjon, og at du får en forsatt fin dag videre!

Klem fra Marie. 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar