torsdag 19. september 2013

Art Journal ala LindaSS

Jeg elsker AJ sider.. de er så fri.. noen blir enkle og noen blir slik som dette... men fri og moro er de uansett... og så kan du liksom finne deg selv via en AJ side... i hvert fall gjør jeg det... Jeg får nye ideer, tester ut nye ting osv osv... og det er så fritt... og mange av mine AJ sider får dere nok aldri se.. til det blir de litt for personlige, det er jo litt det det handler om...lage noe av de følelsene vi har akkurat der og da... Med andre ord REN TERAPI
 
 
Prosjekkitet finner du her i nettbutikken.. og hopp gjerne inn i salgskategorien for alt det andre du også kan kose deg med.. :D

 
Så her ser dere filmen jeg har laget av dette terapitimen
(ps jeg vet you tube har litt problemer for tiden, så jeg håper filmen ligger der... )

 
Og her har du noen detaljebilder...
og så håper vi at you tube er oppe å går så dere får sette hva jeg har gjort..
 
 
 
Som du ser gir distress tusjen i hvit mange herlige detaljer og den er veldig lett å markere enkelte ting med hvitt... helt herlig.. men vær forsiktig.. du ser ikke det hvite med en gang, men etter noen sekunder..
 
 
Blomsten jeg brukte er fra ett tidligere kit og chipboardbiten fra FabScraps fant jeg i tilbudskassen hos Scrapomania... (så ta en titt i salgskategoriene og tilbudskassen.. ting kan brukes til mye mer enn vi tror)

 
Jeg bare elsker å bruke sort UTEE der gir nesten en effekt av sort vann... har du ikke prøvd så må du bare teste.. og siden det er litt store kort blåser den ikke så lett bort uten embossingpulver heller...
 
 
Så da håper jeg du fant litt inspirasjon til å finne frem litt rester og forskjellig du også...
 
Klem fra
LindaSS

2 kommentarer: