torsdag 5. september 2013

Juletag, juleveske og septembersniktitt

Ja overskriften sier vel sitt... hehehe... jeg har gått inn julemodus..

 
Over her ser dere en tag i str. 10 som jeg har kost meg glugg med...  Jeg startet med å ta bakdelen av en serviett (dere vet den hvite som bestandig er ett av lagene til servietter).. stemplet på begge sider i alle retninger med sort Archival og forskjellige julestempler..
 
Neste sted var å lime den på tagen.. jeg brukte gel medium matt, dekket tag'en og la servietten over.. krøllet den litt sammen enkelte steder... så ble det ett lag med stensil og modeling paste før jeg startet mistingen på bakgrunnen... 

 
Neste steg var å pynte.. jeg brukte det herlige nye juletreet fra Memory Box og de supre ski og stavene fra Marianne Design..  I tillegg brukte jeg masse snow tex, osteklut, epoxy stickers, blomster, metallpynt, tekststempel (digital laget selv) og enda mer misting.. :D

 
Til mitt andre juleprosjekt brukte jeg ett av arkene som kom med augustkit'et (prosjekt) og stemplet med de herlig nye stemplene fra Kort og Godt.
Dermed har jeg en søt liten gaveide over hvordan vi enkelt kan lage noen små søte gaver som har plass til en twist eller to.. sånn bare for å si "tenker på deg"..

 
Brukte stemplene på begge sider.. det andre stemplet jeg har brukt er fra en Tim H. stempelplate.

 
Og så helt til slutt må jeg gi dere en liten sniktitt på septerkit'et.. Så moro.. og jeg har akkurat startet... Dette kit'et kommer jeg til kose meg med i lang lang tid fremover...
Kit'et kan forhåndsbestilles i nettbutikken akkurat nå, og vil du sikre deg slik at du aldri går glipp av ett eneste kit.. ja da er det bare å si ifra så setter Cathrine deg opp på listen...
 
 
Stor klem fra
LindaSS

2 kommentarer:

  1. Herlig tag og veske. Du den sniktitten der, den var virkelig egnet til å pirre nysgjerrigheta og se frem til kit og video.
    Ha en flott dag :-)

    Gunn

    SvarSlett
  2. Tusen takk... det er bare å finne frem kit, gesso, sand(du leste rett, vanlig sand fra stranda), rester fra kit 1, rester fra andre kit og kjøre på... dette blir moro....

    LindaSS

    SvarSlett