søndag 15. september 2013

Prosjektkit September

Hei alle sammen...
 
Endelig er det den 15. september og jeg kan vise dere prosjektkit'et vi har nå...
 
Her ser du bilde av det herlige kit'et vi har satt sammen til dere... er det ikke snadder...
 
eneste som er litt dumt er at leverandøren vår dessverre ikke greide å levere nok Art Anthology så vi byttet den ut med Distress Paint i stedet... Der ser ikke at jeg bruker paint'en i dagens videoer, men i videoen som kommer på torsdag vil dere se det..
 
 
 og her ser du videopresentasjonen av kit'et
 
 
Var ikke den Art Journal boken herlige dere... regner med at nå klør det litt i mange fingre etter å få sitt eget kit i hus... vel bare gled dere, for denne var helt herlig å jobbe med.. Perfekt størrelse også..
Og du kan jo bruke den som du vil, AJbok, album, Project life osv osv...
Min ble til en Mixed Medium bok.. så her skal jeg klisse og kline, teste ut og lime....
 
Og her har dere fremsiden på min bok... så utrolig moro å lage.. selv om det tok litt tid og videoen derfor måtte deles i to.
 
 
 
Og under her ser dere hvordan jeg lagde bakgrunnen på fremsiden min.. I den andre videoen (del 2) ser du hvordan jeg dekorerte og prosessen fremover..
 
I tillegg til kit'et har jeg bl.a brukt
Art Anthology maling
Gesso
Modeling paste/art Anthology
Gel Medium
Sand (fra stranda)
Blending soloution
dylusions
vann
Rester fra andre kit
Primapynt
Noe fra Tim Holtz
og sikkert også noe annet småtterier..
 
 
 Her har du noen detaljbilder av fremsiden min:
 



 
 
 og her er del 2 av filmen
 
 
Og helt til slutt må jeg avslutte med en liten sniktitt på videoen jeg legger ut på torsdag... :D
Her har jeg også plukket frem masse rester.. kjenner du igjen rubonsene som er på siden der.. og det sorte du ser er sort UTEE som du finner i butikken
 
 
Ha en strålende søndag alle sammen
(hvor mange skulle ønske det var mandag så de kunne hentet kit'et i butikken eller fått det i postkassen. Og hvor mange vurderer å ringe Cathrine.. hihihi...)
 
Klem LindaSS
 

3 kommentarer:

  1. Dette så artig ut, men jeg har aldri gjort det og det er mange produkter man må ha som jeg faktisk ikke kjenner til. Går det an å få en "oppskrift" over produktene og deres egenskaper...Jeg har veldig lyst å prøve dette for det så gøy ut og resultatet ble flott. Mvh Vigdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei... Hvis du bestiller deg ett prosjektkit for september så får du jo mye av det jeg har brukt her.. utenom så brukte jeg Art Anthology (denne er en dimensjonell maling, DVs den kan bygge dimensjoner).. Jeg blandet også gesso (som er en hvit akryll maling) med sand for dimensjoner... Ellersen brukte jeg masse rester jeg hadde og de mister som fantes i mitt stasj.. Det viktigerste er å leke seg frem og bare kose seg med prosessen... Start gjerne å teste ut dette på tags.. de er veldig enkle å jobbe på og du lærer masse... Hvis du kikker på mine andre videoer ser du også litt forskjellige måter og andre produkter... Lykke til..

      Slett
    2. I innlegget står det hva jeg har brukt som ikke befinner seg i dette kitet... og du har også presentasjonen av kitet liggende der... kikk gjerne på filmene og bare spør igjen hvis det er noe du mangler svar på.. Hvis du bruker forumet scrappeglede inne på FB og tagger meg i innlegget så oppdager jeg spørsmålet ditt raskere og kan svare deg fortere.. :D

      Slett