onsdag 18. september 2013

En LO side i dag:-)

 
Hei, i dag er det min tur til og vise dere en side jeg har laget.
Som dere skjønner liker jeg og bruke mixed media. Så det ble det denne gangen og.



Over ser dere washi tape, den ene kan du stemple dato på. Og den ande har kule Piler.
Washi Tapen finner du i butikken

Arket med blonder, som jeg har klippet ut, er fra Prima og serien "lyric collection".
På brakgrunnen har jeg brukt div stensiler, og stempler bl.a fra Prima.
Rubons fra Jim Holzt elements.
Mister fra Dylusion, det finnes flere farger i butikken ved moa.
Art Anthologi med stensilen fra Prima og Finnabair
Akryl maling, dabbers..


Fugelen er fra prima Wood Embellisments, som har fått litt Art anthologi, hvit og baby blue.

cathrines-creative.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar