torsdag 12. september 2013

Lykkes 1. jul

Hei, jeg heter Tanja Gommesen. Jeg er så heldig at jeg har fått blitt med i denne hærlige DT-gjengen til Scrapomania. I anledning mitt første blogginnlegg har jeg scrappet en juleLO. Det har kommet masse fine juleark på butikken nå så da ble jeg med ett inspirert til å scrappe et gammelt julefoto av en av mine døtre, Lykke. Dette er fra hennes første jul, og det har lagt i bildebunken til en gylden anledning.... nemlig nå :-)






Tok først litt rød akrylmaling og stemplet det på kartongen med knotteplast.La osteklut bak bildet og brukte litt forskjellig av de nydelige julearkene, Julehilsen til Papirdesign. Pyntet på juletreet med selvklebende perler fra Papirdesign samt fugleklips fra Prima.

Synes den avsagde trestubben fra Prima passet temaet perfekt sammen med treene fra Studio Calico.




Brukte litt blomster og glitterlim her og der som en siste finish og for å få det litt ekstra julete. God julescrapp alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar