søndag 1. september 2013

European scrapbattle

Heisann :)

da er det søndag folkens! snart ny uke og nye muligheter :)
Jeg og Rannveig er med i en konkuranse som heter European Scrapbattle, der vi sist uke fikk i oppgave og lage et kort i samme stil som en hjemmeside de viste til ..det var en vanskelig og uvant oppgave , men det gikk til slut og resultatet ble dette kortet :) og jeg gikk videre til runde to! Yayy!




Her har jeg rett og slett bare brukt lag på lag med kartong, det svarte "griseriet" har jeg laget med splat-stempel fra north Star og melt art, den røde hønsenettingen er en dies fra TCW, og det kule bildet Av The king er fra Kort og godt. all Metall-pynten, rubonsen (original) og alfabetet er fra Tim Holtz, Rock N roll buttonsene
 er fra Magic monday og Gitaren er en dies og ordet play er fra jillibean soup. begge de to har fått seg et dryss av Distress glitter.. me love it !

Ha en flott søndag alle :) Jeg er på treff i Kristiansund i helgen , og har et kort jeg må gjøre ferdig :))
tuddeliduuu!

Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar