fredag 13. september 2013

Passion

God fredagskveld alle !
Da har jeg kommet meg gjennom runde to i konkuransen som jeg er med på :) dette er jo kjempespennende jo :)
I denne runden skulle vi lage et kort der vi skulle beskrive med et ord hva scrapping betyr for oss. Resultatet mitt ble da dette .


Syns det indikerte ganske bra hva dette betyr for meg :)

Papiret jeg her har brukt er fra kort og godt. De har kommet med 6x6 papir som jeg synes er nydelige. Duse og fine i fargen. her har jeg brukt rosa og beige.
I kantene har jeg brukt frantage, det har jeg også brukt på charmsen i hjørnet.
Motivet er heklet rundt og bokstavene er fra et alfabet fra Timmern.
Blondene er fra Kort og godt ,og diesene jeg har brukt er fra Magnolia der den under blomstene er Twisted swirl og den på andre siden heter leaf & swirl.

Da er det The voice og kos i sofaen :)
Ha en flott fredag alle!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar