onsdag 4. september 2013

Da damer! står jaggu med jula snart for døra..
Ønskelista er skrevet, lammet er plukka ut, julepynten har blitt flyttet lengre mot garasjedøra, alle sju sorter er planlagt nøye, silikonformer til sjokolade er kjøpt inn slik at jeg kan lage eeenda flere sorter i år....
Neeeeeida, så gale er det ikke :P sel om jeg er en stooor juleentusiast, det skal jeg ikke stikke under en stol.
Så da er det ekstra kjekt og få starte jule allerede nå med litt julekort,
her har jeg laget et meget enkelt julekort.



Nyeste papira fra Kort og godt kom for ikke så lenge siden og jeg falt helt pladask for juleserien.skikkelig flott farger og mange flotte utklippsark<3 
Og de passet perfekt til fjorårets juleark fra fabscraps..passet bra i bakgrunnen da det minte meg om snø som daler ned .
Treet er fra Memory box og det har jeg hatt på det nye distress glitteret til Timmern. Løving it!
Sneen på treet er snow writer paint.
Teksten under er fra samme arket fra kort og godt,

Ha en fin dag :)

Cathrine




1 kommentar:

  1. hei, kjempefint julekort :) Lurte på hvilket distress glitter du har brukt jeg, navn på grønnfarge??

    Line

    SvarSlett