søndag 8. september 2013

Boks.

Hei.

I dag vil jeg vise dere en boks jeg laget til min fantastiske tante som nettopp fylte 50 år.
Her har jeg brukt mørk Bazill, Utklippsark fra Kort & Godt - Vintage engler og 
On this day Collection fra Kaisercraft.
Har også brukt det harilge papiret Allure fra Irresistible collection til Authentique.


Blomster er fra Prima og Woc.
Perleswirlen er fra Papirdesign
Jeg har brukt to forskjellige Trinkets fra Prima,
en fra Engraver serien og en fra Lyric serien.



Hjertediesen og stempelet er ,
Marianne Design - Collectables Dies og Stempel - Candy Hearts
Oval punsh og Bubble caps fra Epiphany Craft
til bildene.



Har svertet alla kanter og div med
Dark rust chalk ink fra Prima.
Bokstavene er fra Tim Holtz - Idea-ology , Alpha parts-signmarker.
Bena på boksen er også Tim Holtz - Idea-ology.

Klem
fra



1 kommentar: