fredag 20. september 2013

Julekort med Tilda with pigling

Jeg har laget julekort igjen. :)

Mønsterpapiret er fra Papirdesign. Poststempela er fra Joy og de kom inn i butikken forrige uke. De dukker opp i nettbutikken over helga. Stampendous Shabby Embossing Enamel - White er på plass i butikken igjen. Yttert i kantene på diesen brukt på motivet har jeg hatt på dette fine glitteret. Dette er veldig anvendelig -et "må ha-produkt". 

Motivet her er magnoliastempelet Tilda with piglet, fargelagt med distress markers. Rundt motivet har jeg brukt Joy decorative chalks. Disse er helt supre og anbefales på det varmeste. Hvert sett inneholder mange lekre farger! De er i butikken på Moa og kommer i nettbutikken veldig snart. 

Her har jeg brukt stempel fra denne plata til Kort og godt.

Scrappeklem fra Rannveig K :)

1 kommentar:

  1. Nydelig julekort!
    Gleder meg til dere kommer til Sauda mandag!
    Håper du har med flere av produktene du har brukt her, for jeg ønsker meg Stampendous Shabby Embossing Enamel og Joy decorative chalks...kanskje har du ovale mønsterrammer dies også ! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett