mandag 2. september 2013

Snart er det jul igjen

Ja, nå er det ikke lenge til jul, dere. Endelig er det tid for å begynne å kose seg med årets julekort. Noen har kanskje holdt på lenge allerede..
 Det strømmer inn med juleprodukter hos scrapomania i disse dager. :)
Her er mitt første julekort.
Bak motivet har jeg brukt denne stria. Den er såå fin, og passer veldig godt på julekorta.

Pynten her er bare papiret som er strimlet og rullet.

Stempelet jeg har brukt er Penny Black -ragged angel. Jeg har fargelagt det med distress markers.
Jeg har hatt på litt frantage rundt motivet.

Er du klar for julekortscrapping? Følg med på alle fine nyhetene som kommer inn fremover.

Klem fra Rannveig K.

3 kommentarer:

  1. Så flink du er som har begynt på julekort.... :-) Dette var et nydelig kort, med hæli`motiv, fint pyntet og fargelagt. Heldig er mottaker av dette kortet....:-)
    Ønsker deg en fin dag!

    Klem Kirsten :-)

    SvarSlett
  2. Ett nydelig kort. Herlig med den stria og frantage. Tror jeg må gå til anskaffelse av dette :-)

    SvarSlett