mandag 4. januar 2016

Gavepose

Hei alle sammen og et riktig godt nytt år

Jeg håper dere alle har hatt en flott inngang til det nye året og jeg ønsker dere alt det beste i året (og årene) som kommer..


I dag har jeg så lyst å vise dere en liten gavepose jeg har pyntet.. sånne poser er jo så geniale til små gaver til både bryllup, konfirmasjon, bursdag, Valentins (det er ikke så lenge til) og mye mer..




Så fant jeg tak i litt restepapir for å stanse ut med denne diesen fra La-La Land som gir et slags gitter med hjerter til.. perfekt til så mange ulike prosjekter..


Gratulerer er fra en dies til Papirdesign og jeg ser for meg så utrolig mange prosjekter jeg vil bruke den på..


Og her ser dere hvordan posen ble ferdig.. masse blomster, noen fjær, litt glitter og så er du i mål...


toppen er brettet ned for lukking.. og ser du hvordan modeling pasten med glitter ble..


noen detaljebilder


Håper du fant litt inspirasjon til å leke deg litt du også..

Klem LindaSS





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar