tirsdag 14. juni 2016

Bursdagskort til gutt og jente

Hei. I dag har jeg 2 enkle bursdagskort å vise dere, som jeg har laget for Scrapomania. 
Ett som jeg har tenkt på til jente og ett som jeg tenker på til gutt.


Her er begge 2 korta. 
Samme stil og fremgangsmåte, men i ulike størrelser og farger/motiv.

Korta er lett å lage i litt enkel mixed media stil.
Klipp først til en stor firkant, score den på midten, slik at kortet blir avlangt.
Ta på litt modeling paste over sjablong på to områder, ett lite og ett litt større. La tørke.
Spray på med ønsket farge over.
Jeg bruker to farger, en som jeg sprayer på og en som jeg "blobber" på.
Ha på litt Deep embossing pulver, og varm opp til det smelter, fra undersiden
Ta en liten bit med bånd, og fest i det lille partiet.
Stans ut motiv i ønsket form og lim på med 3D puter. Fest på litt bling og annen pynt her og der.


Guttekortet er laget med stjerner og fargene brun og blå. 
En nydelig fargekombo.


Jeg digger Toppers blokkene som Scrapomania har. De er suverene til blant annet kort.


Dette kortet tenker jeg passer perfekt til en jente eller en god venn/venninne



Produktene jeg har brukt på dette kortet:
Modeling paste

Det var dagens inspirasjon fra meg. Dette er ett kort som lett kan lages ute i solen. 
Så her er det bare og scrappe i vei:-)

1 kommentar: