torsdag 16. juni 2016

Shaker-Rosett til Brudeparet

Hei.

I helga var jeg på Scrappetreff arrangert av Scrapomania. Det var såå gøy, og jeg fikk laget en del kort. Jeg hadde bestemet meg for å ta med meg alle restepapirene mine, og lage noe av dem (noe som aldri blir gjort ellers) Og som sagt så gjort. Restepapir ble brukt....på alle korta (!) Det syns jeg var bra jobba ;-) Ennå er det mye restepapir å ta av...så spørs om jeg må ta et par runder til.

Jeg fikk blant annet laget dette bryllupskortet. Det ble et rosettkort/shakercard :


Kortet er som sagt laget av restepapir, litt blå kartong, litt hvit kartong og et halvt mønsterark fra Papirdesign - Hell og Lykke - Blåklokke.

Brudeparet er en dies fra Tattered Lace. Jeg elsker den. Den er bare så fin!!

Hjertet er stanset med en dies fra Nellie Snellen. Akkurat denne finnes ikke i nettbutikken nå, men der ligger noen andre hjertedies som er verdt å titte nærmere på.

Litt blonderblomsterhalvperler (Papirdesign) og et par stemplede tekster fra Staz  er alt som skal til. Glassene med sløyfe vet jeg ikke hvor kommer fra da jeg vant de for en tid tilbake. 



Bak brudeparet er det små mikro perler fra Prima som rister når man snur på kortet.

Innsiden er pyntet med samme kartong, og et lite vers til Brudeparet.

Håper du får en fin dag!!

Klem fra Marie.


2 kommentarer:

  1. Du imponerer meg mer og mer Marie 😊

    SvarSlett
  2. Tusen takk Veronique �� Så hyggelig sagt ��

    SvarSlett