torsdag 23. juni 2016

Til Dåpsbarnet

Heisann!

Idag vil jeg vise dere et dåpskort jeg har laget med mønsterpapir fra Craft and You - New baby born 02.


Jag har brukt Bazzil Vanilla (som jeg veldig ofte bruker) som base til kortet. Sammen med gammelrosa kartong. Lagene er bygget opp med 3D puter, og alle kantene er rufset og svertet. 

Blomstene er stanset ut med en punch, og jeg har limt på hvite halvperler fra Papirdesign. Teksten "Dåpsbarnet" er stanset i hvit foam med en dies fra Scrapmagasinet.

Under teksten har jeg satt på en blondesløyfe og hengt på en liten charm.


Motivet er stanset ut av samme mønsterark, og rundt har jeg limt en ramme med bånd i. Dette er en dies fra Marianne Design.



Innsiden er pyntet med samme mønsterark og en stempeltekst med lykkeønskninger. Her har jeg brukt den runde dies uten bånd i. Synes den er fin både med og uten. 



God plass på motsatt side til å skrive en personlig hilsen.

Håper du får en fin dag!

Klem fra Marie. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar