onsdag 29. juni 2016

Herrekort

Hei. I dag har jeg lekt meg med månedens kortkit fra scrapomania. Dette var ett helt herlig kit til mann som jeg bare måtte ha. Å lage kort til menn kan være en skikkelig utfordring, men her får vi alt vi trenger og litt til, til å lage røffe, tøffe manne kort. Anbefales på det varmeste.
Jeg har i hovedsak brukt det som var med i kitet, men noen få ting har jeg brukt fra eget skattekammer.


Først ut har jeg laget ett avlangt herrekort, Her har jeg brukt embossing pulver på bakgrunnen, osteklut og litt stempel. Dette er ting som ikke fulgte med i kitet. men som du kan få kjøpt hos scrapomania. Digger klokkene som jeg klipte ut fra det ene arket. 


Klokkene og arka er limt på med 3D-puter for å få dimensjon i kortet.




Neste kort ut er også avlangt i form. Jeg bare liker de avlange korta mer og mer. 
Dette er ett enkelt kort, altså ikke dobbelt.
Her har jeg igjen klippet ut noen klokker og noen sommerfugler. 


Så har jeg laget meg en tag. Tager er så snertne og ha liggende til en liten oppmerksomhet, 
som feks når man skal gi noen en blomst.
Her måtte jeg finne frem en liten doilie, til bakgrunnen, men tagen kan fint lages uten den.
Filmstrip er en av mine favoritter, og jeg bare elsker å bruke det til herrekort.


Så har jeg laget meg en herre lollipopp. 
Dette er min andre lollipopp, og jeg vet ikke helt om det er min stil. 
Men veldig artig å prøve ut nye ting.
Gratulerer teksten var veldig kjekk, da den så lett kunne formes litt i bøy, uten at den ble ødelagt.






Det var det jeg laget av mitt kit. Jeg har fremdeles mer igjen, og hadde lett laget mer. 
Ett nydelig kitt å jobbe med og det gikk lekende lett å lage herrekort med ett så flott utgangspunkt.

Akkurat nå skinner solen ute, og den må nytes.
Ønsker dere alle en strålende fin dag med mase sol og mye inspirasjon.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar