lørdag 25. juni 2016

Bryllupskort i eske

Heisann :)

I dag vil jeg gjerne vise dere ett bryllupskort som ligger i en liten eske. Esken er laget av hvit bazzill og har brukt mønsterpapir fra papirdesigns kolleksjon hell og lykke. Innsiden av esken er kledd med American crafts silver papir. Vinduet på lokket har jeg brukt acetatark fra Joy!


Rundt kantene på lokket og nedi esken har jeg pyntet med perler på snor. De lekre hjørnene har jeg laget med dies fra Joy!. I vinduet får du muligheten til å se fremsiden på kortet som jeg har laget.


Bildet over viser når lokket er tatt av, men før man tar ut kortet.


På fremsiden av kortet har jeg brukt en nydelig hjertedies fra joy!. Pyntet med blomster fra Papirdesign og en nydelig liten due. Kantene på kortet er svertet med Distress ink - Tim Holtz.

Kortet holdes sammen av magneter.


lommen jeg har laget på midten av kortet er tiltenkt som en pengelomme, hvor man også kan putte nedi en personlig hilsen til brudeparet.




Håper dere likte mitt kort i eske. Ønsker alle en fin helg :)

<3 Happy scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar