torsdag 9. juni 2016

Veskekort til konfirmanten

Hei.

For en tid tilbake ble jeg spurt om jeg ville lage et konfirmasjons kort til en konfirmant, og det sa jeg selvfølgelig ja til. Jeg hadde lenge hatt lyst å prøve meg på et veskekort, og nå fikk jeg muligheten.

Når jeg samtidig fikk de utrolig nydelige bildene av en så vakker konfirmant måtte det bare bli et veskekort med de flotte papirene fra Maja Design - Vintage Romance.




Her har jeg brukt Vanilla Bazzil som base for vesken. Denne kartongen bruker jeg til omtrent alt. Den passer ihvertfall perfekt til Maja synes jeg, Sammen med mønsterarket Maja Design - Vintage Romance - Engagement og Maja Design - Vintage Romance - Happily ever after.

Stempelteksten er fra en Kort og Godt stempelplate. Borden er stanset med en punch fra Martha Stewart. Litt blomster i ulike varianter pynter opp. I tillegg har jeg rufset og svertet alle kantene.



Innsiden er pyntet med samme mønsterark som fremsiden, og her har jeg lagt til bilde og forskjellige konfirmant-tekster fra Kort og Godt. I tillegg har jeg laget plass til en hilsen, og brettet en liten konvolutt med plass til penger. Denne har fått samme mønsterark og en tekst på seg.

Inni vesken er det også plass til en liten gave om man ønsker det.


Baksiden består av nok et nydelig bilde av den flotte konfirmanten. Vesken holdes sammen ved hjelp av en skjult liten magnet. 

Ønsker deg en fin og kreativ dag videre!

Takk for at du tittet innom.

Klem fra Marie. 




3 kommentarer:

  1. Det er rett og slett kjempe lekkert, Marie :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Veronique ☺

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett