torsdag 2. juni 2016

Konfirmasjonskort

Heisann!

Jeg vil vise dere et konfirmasjonskort jeg har laget. Eller rettere sagt et posekort til en konfirmant. Gutte/herrekort er ofte litt vanskelig å lage "guttete" nok synes jeg, men med litt røffe materialer går det fint.


Jeg har valgt å bruke en gråpapirpose og kledd den i flere lag med kartong (sort og craft) og mønsterark. Mønsterarket er fra Papirdesign. Det samme er stempelet med konfirmasjonstekst


Jeg har rufset alle kantene og svertet med  sort Tim Holtz Distress Ink. Det øverste panelet er stiftet i hjørnet for å få det litt røft. Tannhjulene og metallbanneret med tekst er fra Tim Holtz Idea-ology. Metall er kult på guttekort synes jeg. Rutene bak teksten er en dies fra Kort og Godt. Alabetstickers er fra Papirdesign, og en Tim Holtz metallklype holder navnet på plass.


Tag'en er craft kartong skjært til så den passer oppi posen. Her har jeg brukt samme mønsterarkene og stempelplaten som på fremsiden. En stor binders holder pengene på plass i lommen. 

Baksiden er pyntet enkelt med mønsterark, en tekst til konfirmanten, hyssing og metall. 

Ønsker deg en fin dag!! Takk for at du tittet innom!

Klem fra Marie. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar