torsdag 16. juni 2016

Blomsterkort

Idag skal jeg vise dere et kort som egentlig er veldig utypisk for min stil. Dere som har sett mine tidligere innlegg, har kanskje merket at jeg ikke ofte har masse stæsj og "rot-i-hop" på kortene mine, men denne gangen ville jeg utfordre meg selv, både med tanke på mengde stæsj og farger.

Resultatet ble et blomsterkort i gul/oransje toner




Igjen har jeg valgt å bruke embossingfolderen Anjas circle #3425 fra Marianne design - den er bare nydelig! Og spesielt lekker blir den når du bruker foil-kartong fra bazzill som jeg har brukt her i fargen rose gold.

I tillegg til masse blomster, har jeg rota i dies-samlingen min, og funnet fram ikke mindre enn 4 forskjellige dieser som jeg har brukt. 

Magnolia leaf & swirl (to dieser)
Joy!crafts Vintage flourish
Joy!crafts cutting & embossing - square with circle




Jeg har blitt helst forelsket i perletråden du får kjøpt i nettbutikken. Den er genial, og kommer i en superpraktisk boks. Jeg har brukt fargen pearl, men du får også fargene cream, white og clear.




Og hva hadde vel et Ingvill-kort blitt uten perler? Igjen sverger jeg til de fantastiske brettene med selvklebende perler der du får mange perler i tre ulike størrelser. I tillegg har jeg brukt 3 større perler som har ligget ubrukt i lang tid.




Med dette vil jeg ønske dere en finfin sommerhelg!

Scrappeklem fra Ingvill



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar