mandag 13. juni 2016

Kort til en jubilant

Heisann :)

Kort er ikke noe jeg har mye erfaring med å lage, men det vil komme noen kort fra meg fremover da jeg har fått en del bestillinger fra familie som ønsker kort til blant annet bursdager og bryllup. Kortet jeg vil vise dere i dag er laget til min tante som snart fyller 60 år. Jeg tenkte på å lage ett kort som ikke i utgangspunktet skriker femininitet, men som likevel har ett feminint preg. Valgte derfor ett kort i brune toner og med noe gulldetaljer på.


Basen på kortet er laget i brun Bazzill. Laget innenfor er glitterpapir i fargen caramel/gull fra American crafts. Det kommer kanskje ikke frem så godt på bildet, men det glitrer veldig lekkert. Det siste laget er mønsterpapir fra Pion design - mister toms treasures - old factory


Har laget en sløyfe av blondebånd og festet blomster fra Papirdesign


Doilisen som jeg har brukt er fra Bobunny og rundingen som er limt oppå den er stanset ut med dies fra Spellbinders. Tallene er dies fra Die-namics og vises på ett bilde lenger nede i innlegget. Jeg har festet 3D puter under tallene for å få mer dybde i kortet.


Borden med målebåndet er mønsterark fra Pion design - Mister Toms treasures - bullseye


Innsiden av kortet med plass til å skrive hilsen. Kortet knytes sammen med blondebånd som er tredd gjennom 2 hull i kortet som er festet Eyelets i. 


Bildet over viser tallrekken med dies fra Die-Namics

Håper dere likte mitt kort :) Ønsker alle sammen en fin mandag :)

<3 Happy scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar