lørdag 11. juni 2016

Magic

Hei sammen
 
I dag vil jeg gjerne vise dere et lerret jeg har laget, det er 8x8" og jeg har hatt det så gøy..
 
(beklager at bildet ble så blått (men skinnet fra metallicen i malingen/misten gjorde det dessverre slik)
 
Jeg har brukt en del diverse metallpynt, stensiler, trepynt, glassperler, bånd og glassglitter..
Magic har fått krakkelering på seg for litt ekstra effekt..

 
Båndene har jeg klippet opp, revet opp og lagt her og der og der jeg måtte ønske.. :D
 
 
Har også brukt disse fragments som jeg har malt over igjen.. gir en gøy effekt.

 
Til å hente shimmeret har jeg brukt silks, glimmer mister og pigmentpulver over sort hight impact paint (kan bruke sort gesso)... Veldig gøy...

 
Håper du fant litt inspirasjon
 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar