onsdag 8. juni 2016

Pl- sider uke 27-2015

Hei. I dag er det min tur til å inspirere dere hos Scrapomania. Jeg har denne gangen valgt å lage noen pl-sider for å oppsummere uke 27 i 2015. Det ble i alt 4 sider denne uken. Mange bilder og begivenheter som skal dokumenteres.


Jeg har brukt pl-kort fra 2 kit denne gangen. 2 kit som matcher hverandre perfekt.


Det ene kitet heter Prismatic edition. Dette er ett stort kit med nesten 600 kort i. 
Men det er ett veldig allsidig kit, som passer til det meste av begivenheter. 
Setter du det sammen med det neste kitet som heter Bright overlays, så er det komplett. 
Dette er ett mindre kit med 82 kort. 
Disse korta er overlays og der følger også med 2 ark med stickers-er


Lett å leke seg med noe som allerede passer sammen.
Utforske, er stickers fra Papirdesign.


Denne uka, var hagegraving en av tinga på agendaen. Når mor setter seg ideer i hodet, 
er det bare og gå på med friskt mot.


"Love always" er fra en avklipt nedkant på ett vanlig mønster ark fra Kaiser Craft
Jeg tar alltid vare på de avklippa med tekst på. 
De er supre både til kort og pl og mye mer.


Tid til strandliv var det også denne uka. Herlig for barna og bade.


Liker godt å mixe bilde og papir, overlays og pynt. Legge lag på lag.


Noen ganger klipper jeg til korta og mixer flere kort sammen får å få det uttrykket jeg ønsker.


Jeg skriver ikke så veldig mye når jeg holder på med pl. 
Jeg bruker heller stikkord i form av stickers og stempel.



Produkt liste:
Pl-kort Becky Higgins: Prismatic edition
Pl-kort Becky Higgins, Overlays:  Bright overlays,
Stickers fra papirdesign


Det var min inspirasjon for denne gangen. Vi sees plutselig igjen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar