tirsdag 7. juni 2016

Invitasjon og bordkort




Da var det min tur å vise mitt svar på utfordringen til Cathrine :)

 
Jeg har tatt utgangspunkt i svart og hvitt, og har prøvd å lage en stilren invitasjon med matchende bordkort. Jeg fikk leke meg med  diesen Heartland Oval Frame og embossingfolder Marianne design - design folder Anjas circle #3425.

 

 

 


 
Embossingfolderen har jeg brukt sammen med Bazzill foil - pearl. Se så fint embossingen kommer frem!
Perler, svart satengbånd og hjerter fra Memorybox-diesen hører med.

 



 
Motivet er hentet fra en blokk som Joy!crafts har utgitt med bryllupstema. Mange lekre å velge mellom!

 

 
Bordkortet valgte jeg å lage med knyting, slik at det kan knyttes rundt servietten.

 

 



Ha en finfin tirsdag!

Klem Ingvill

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar