søndag 25. juni 2017

Eksplosjonsboks bryllup

Heisann :)

Denne gangen vil jeg gjerne få vise dere en eksplosjonsboks som jeg har laget til ett brudepar. Tanken  er at innholdet i boksen skal representere alteret og kirkebenkene ved en vielse. En morsom idè jeg lot meg inspirere av via pinterest.


Boksen er laget med hvit og grå Bazzill, samt Bazzill silver foil. På lokket har jeg pyntet med grener i "glass" fra Kort og godt. For å stanse ut hjertene på lokket, og på sidene på boksen har jeg brukt dies fra Spellbinders. På toppen av lokket har jeg printet ut navn på brudeparet og skrevet på bryllupsdatoen. 


Her vises innsiden av boksen. 


Brudeparet er stanset ut med dies fra Marianne design. Portalen er laget med dies fra Joy!.


Bildet over viser det som skal forestille kirkebenkene.


Har laget en lomme til en tag med skrivefelt. Tagen er laget med dies fra kort og godt


Gratulerer er også stanset ut med dies fra kort og godt.



Håper dere likte min ekspolosjonsboks :)

<3 Happy scrapping <3

- Margrethe - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar