fredag 16. juni 2017

PL-kort kan brukes til mer enn PL.

Og det vil jeg vise med Scrapomanias PL-kit for juni. Jeg viste fram mine 4 PL-sider i går og det var fortsatt mye igjen av kitet så jeg ønsket å lage noe annet for å vise allsidigheten til PL-kort.
Det første jeg laget var et Waterfall-album. Forsiden er også en shaker.





Basen til denne er laget i svart bazzill og fronten har fått et lag med 3D foam og dette nydelige mønsterpapiret. Jeg har også brukt en nydelig sirkeldies fra Amy Design. Dessverre tom i nettbutikken,men kommer nok inn igjen. Papiret jeg stanset den ut i er fra denne papirblokken. Paljettene jeg hadde igjen fra kitet ble lagt i shakeren. Blomsten er klippet ut fra et PL-kort og jeg har pyntet med det jeg hadde i kitet. Inni har jeg limt PL-kort på annenhver side.

Jeg har også laget en LO med massevis av PL-kort.




Her har jeg brukt dette herlige mønsterarket som base. Blått embossingpulver og FranTage ble smeltet oppå. Jeg har klippet ut litt fra PL-kortene og brukt pynt fra kitet.

Somdu ser så kan du bruke PL til mer enn hva det er tenkt som. Kanskje prøve deg selv? Du kan også abonnere på det. Valgmulighetene finner du her.

Klem fra DT Belinda




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar