mandag 5. juni 2017

Posekort til Konfirmanten

Heisann.

Jeg har laget et posekort til en Konfirmant. Her har jeg brukt mønsterpapir fra Papirdesign - Dagen er din - Kontraster. Som jeg har nevnt tidligere bruker jeg mye Papirdesign til årets konfirmanter. Masse kule ark med riktige tema.


Selve basen til kortet er en gråpapirpose hvor jeg har brukt gesso, sverte og rufset kantene. Jeg har rufset og svertet alle lagene, og pyntet med svart hyssing, metallklype fra TH. De utstansede stjernene er en dies fra Nellie Snellen. Noen stifter i ene hjørnet har det også blitt plass til.


Innsiden er pyntet med samme mønsterark, hyssing og metall. Teksten i stjernen er fra en stempelplate fra Kort og Godt.


Jeg har tilført en tag man kan dra frem. Her har jeg stemplet en tekst fra en stempelplate fra Papirdesign. Båndet finnes ikke i nettbutikken, men der er et tilsvarende bånd med teksten "Gratulerer". Syns de gjør litt ekstra på kortet.


På fremsiden av kortet har jeg laget en egen tag som man kan skrive en hilsen på. Her har jeg stemplet på en tekst fra samme stempelplate fra Kort og Godt.


En pengelomme har også blitt plass til i posebretten:


Håper du har hatt en fin pinse, og nyter siste dagen av denne pinsehelgen!

Ha en fin-fin dag, og takk for at du tittet innom.

Klem fra Marie.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar