fredag 30. juni 2017

Sommergave


Som en liten sommergave, har jeg laget en boks med "piller" mot diverse lidelser. Jeg har ikke laget etiketter til glassene ennå, for å ikke spoile overraskelsen - hihi :-)



Slik ser gaveesken ut når den er lukket. Selve esken er laget i kartong fra bazzill. Mønsterarket er et gammelt fra Pion som jeg har hatt liggende. Fargene i dette var perfekt til henne som skal få boksen, og er da grunnen til at jeg valgte å bruke det.



En søt sommerfugl stanset ut i to farger om limt oppå hverandre for å få 3d effekt. Denne sommerfuglen er en gammel dies, men med dette nydelige diessettet fra Momenta Cut & emboss kan du lage helt herlige sommerfugler.




Gaveesken når den er åpnet.


God plass til 5 små "pilleglass" som snart skal få etiketter som passer til mottakeren. Og ja - innholdet er spiselig :-)

Og med det vil jeg ønske dere en superflott fredag, og en god helg!


Sommerklem fra Ingvill


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar